بیت کوین دوباره وارد «بازار نزولی» شد

بیت کوین دوباره وارد «بازار نزولی» شد

 داده‌ها نشان می‌دهد که خرس‌ها در ساعات اولیه معاملات روز دوشنبه از آخرین سنگر گاوها که قیمت ۴۲۰۰۰ دلار بود عبور کردند تا بیت کوین (BTC) را به پایین‌ترین سطح روزانه ۳۹۲۰۰ دلار کاهش دهند و بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت‌ها در کوتاه‌مدت پایین‌تر بیایند.

نمودار

نمودار ۱ روزه BTC/USDT

در اینجا نگاهی داریم به آنچه تحلیلگران در مورد حرکت کاهشی روز دوشنبه می گویند و اینکه آیا معامله گران باید انتظار کاهش بیشتری در روزهای آینده داشته باشند یا خیر.

شکست ۴۰۰۰۰ دلار

نزول به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار توسط تحلیلگر بازار،میشل ون دی پوپ پیش‌بینی شده بود. او نمودار زیر را در روز یکشنبه منتشر کرد که حرکت بیت کوین را نشان میدهد.

نمودار2

نمودار ۴ ساعته BTC/USD

این یک بازار نزولی “متفاوت” است

سردرگمی که بسیاری از معامله‌گران رمزارز در طول سال گذشته تجربه کرده‌اند، توسط مشاور مالی رمزارز و معامله‌گر رمزارز با نام «مک‌کنا» بررسی شده است، او نمودار زیر را با نگاهی به عملکرد قیمت بیت‌کوین از آوریل ۲۰۲۱ منتشر کرد. مک‌کنا گفت که «این بازار عجیب ترین بازار خرسی بود که دیدم.»

مک کنا گفت:من فکر نمی‌کنم بیت کوین زیر ۳۰۰۰۰ دلار را ببیند، من بیشتر در این قیمت‌ها خریدارم تا فروشنده.آلتکوین هایی هستند که مشتاقانه منتظرم تا در قیمت های پایین خریداری کنم.

نمودار3

نمودار ۱ روزه BTC/USD

احساسات مشابهی توسط تحلیلگر رمزارز و کاربر مستعار توییتر “۳۶۰Trader” بیان شد، او نمودار زیر را منتشر کرد.

نمودار4

۳۶۰Trader گفت: کف سازی بیت کوین ادامه دارد… اهرم ها در کنترل هستند… این بازار برای همیشه دوام نخواهد آورد.یک ریکاوری کوتاه و سپس ادامه حرکت.»

بیت کوین از اینجا به کجا می رود؟

اطلاعات نهایی در مورد آینده قیمت بیت کوین توسط فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر بازار و بنیانگذار LookintoBitcoin ارائه شده است، او نمودار زیر را نشان می دهد که رد قیمت اخیر از میانگین متحرک ۱ ساله (MA) را نشان می دهد.

نمودار5

نمودار ۱ روزه BTC/USD

به گفته سوئیفت، میانگین متحرک ۱ ساله «در طول تاریخ بیت کوین به عنوان یک نقطه محوری برای بازارهای گاوی در مقابل بازار خرسی عمل کرده است».

سویفت گفت: واقعاً نمی توان آن را یک بازار صعودی نامید تا زمانی که به طور قانع کننده ای از میانگین متحرک ۱ ساله عبور نکند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۱.۸۷۴ تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین ۴۱.۴ درصد است.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اینجا صرفاً یک تحلیل است و لزوماً منعکس کننده اتفاقات آینده نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری و انجام معامله، تحقیقات شخصی خود را انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا